Об’єкт скарги: Державна фіскальна служба (ДФС), Державна податкова інспекція (ДПІ) Солом’янського р-ну м. Києва
Суть скарги: Скаржник, невелике виробниче підприємство, повідомив РБО про неможливість відновлення реєстрації платника ПДВ. Скаржник намагався відновити реєстрацію платника ПДВ декілька разів, однак безуспішно. Скаржник чекав більше двох місяців на розгляд заяв державними органами та врешті-решт звернувся до РБО з проханням посприяти в отриманні відповідей від податкових органів і відновлення реєстрації ПДВ.
Вжиті заходи: РБО звернулася до ДФС з листом-рекомендацією, забезпечити неупереджений і всебічний розгляду апеляції Скаржника на рішення ГУ ДФС у м. Києві.
Результат: Після того, як РБО звернулася до ДФС України з проханням уважно розглянути скаргу, державний орган скасував рішення ГУ ДФС в м. Києві. Таким чином, реєстрація Скаржника платником ПДВ була відновлена, а справу було підготовлено до закриття.