Діджиталізація та спрощення бюрократичних процесів знайшли відображення в тексті оновленого Регламенту Ради бізнес-омбудсмена. Цей документ визначає процедуру розгляду індивідуальних скарг від бізнесу.
Ми докладаємо зусиль, аби спростити подання скарг та забезпечити гнучке та доступне обслуговування наших скаржників.
Зверніть увагу, що відповідно до оновленого порядку:
Нагадаємо, що стандартні строки роботи над скаргами залишаються незмінними: 10 робочих днів на попереднє вивчення і 3 місяці на проведення розслідування. Втім, кожна справа дуже індивідуальна, а єдиних рецептів успіху не буває. Тому нерідко у бізнес-омбудсмена виникає об’єктивна необхідність у продовженні цих строків.
Читати повний текст Регламенту.
- РБО розглядає скарги бізнесу, подані лише в електронному форматі через форму на вебсайті. Немає необхідності витрачати час і кошти, щоб направити нам скаргу чи супровідні документи звичайною поштою.
- Скаржник отримуватиме повідомлення на контактний е-мейл одразу після реєстрації скарги.
- Після завершення розгляду направлятиметься е-мейл з коротким обґрунтуванням. Якщо необхідна текстова версія рішення Ради, слід повідомити про це відповідального інспектора.
- Оновлено контактний номер РБО: +380 99 237 37 37. Разом із мобільною лінією запрацював й Телеграм-чат для спілкування зі скаржниками (@Business_Ombudsman_Council), де можна поставити запитання, щодо процедури подачі і розгляду скарг, дізнатися поточний статус скарги, залишити запит відповідальному інспектору тощо.