05.03.2024

Вакансії: Заступник бізнес-омбудсмена в Україні

Рада бізнес-омбудсмена в Україні оголошує відкритий відбір кандидатів на посаду Заступника бізнес-омбудсмена.

Рада бізнес-омбудсмена як незалежний постійно діючий дорадчий орган при Кабінеті Міністрів України була створена після Революції Гідності у 2014 році. Місія інституції – сприяти створенню прозорого бізнес-середовища, захищати права підприємців від зловживань державних службовців та запобігати корупції в державних органах, органах місцевого самоврядування та на державних підприємствах.

Рада бізнес-омбудсмена має стати опорою для компаній, які потребують захисту від неправомірний дій. Рада бізнес-омбудсмена виступає неупередженим та альтернативним механізмом захисту прав та інтересів суб’єктів господарювання та сприяє їхньому діалогу з органами державної влади. Найпоширенішими причинами звернень до Ради Бізнес-Омбудсмена є податкові питання, недобросовісна поведінка з боку правоохоронних органів та державних регуляторів, а також органів місцевого самоврядування.

Рада бізнес-омбудсмена фінансується з Мультидонорського рахунку стабілізації та сталого розвитку України (МДР), розпорядником якого є ЄБРР. Країнами-донорами МДР є Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Швеція, Швейцарія, Великобританія, США та Європейський Союз – найбільший донор.

Роман Ващук займає посаду Бізнес-омбудсмена в Україні з 1 січня 2022 року. Пан Ващук був послом Канади в Україні у 2014-2019 роках. Зараз Рада бізнес-омбудсмена об’єднує 40 експертів із переважно західною освітою та практичним досвідом у сфері права,  економіки, аудиту та управління ризиками. Для отримання додаткової інформації: www.boi.org.ua.

Основні функції та обов’язки:

  • Забезпечити залучення та підтримку РБО відповідних юридичних ресурсів та досвіду, а також високий рівень виконання політик та процедур
  • Забезпечити завершення розслідувань РБО в зазначені терміни, а звіти про розслідування мають відповідати високим стандартам. Гарантувати, що результати розслідування та висновки є доречними та достатньо обґрунтованими.
  • Надавати Бізнес-омбудсмену та іншим зацікавленим сторонам юридичні консультації на найвищому рівні.
  • Проводити та підтримувати БО у юридичному діалозі на високому рівні під час співпраці з іншими інституціями, національними та міжнародними організаціями у питаннях етики, розслідувань та комплаєнсу. У відповідних випадках активно сприяти міжнародній співпраці, спрямованій на подальшу боротьбу з корупцією та/або іншими порушеннями інтересів бізнесу.
  • Управляти професійною юридичною командою РБО (20 осіб) і забезпечувати їх ефективну, вмотивовану та послідовну роботу.

Необхідна кваліфікація, досвід і знання:

  • Мати успішний управлінський досвід роботи в юридичній сфері.
  • Бути визнаним у бізнес-спільноті як особа з бездоганною репутацією, як професіонально, так і особистісно.
  • Успішне управління різноманітними командами та широкопрофільна галузева спеціалізація.
  • Здатність керувати та координувати процеси прийняття рішень у державних та приватних організаціях.
  • Вміння приймати обґрунтовані та виважені судження в складних ситуаціях.
  • Перевірений досвід у проведенні та управлінні складними розслідуваннями.
  • Вміння працювати під тиском, працювати у стислі терміни та позитивно, проактивно підходити до вирішення проблем.
  • Вільне володіння англійською та українською мовами, уміння спілкуватися та писати чітко та лаконічно.

Для участі у відборі надсилайте резюме (CV), вказавши основні обов’язки та досягнення англійською мовою на електронну адресу anastasiia.bryniuk@boyden.com до 15 квітня 2024.

 

 

 

Наступна новина: Дайджест новин (березень 2024)