Об’єкт скарги: Закарпатська митниця ДФС (Закарпатська митниця)
Суть скарги: 8 листопада 2017 року зі скаргою на дії Закарпатської митниці звернувся завод «Промлит», що імпортував вживане обладнання з Європейського Союзу. Вантаж Скаржника затримали на митниці без пояснення причин.
На початку жовтня 2017 року п’ять завантажених автомобілів «Промлиту» по черзі прибували на пункт пропуску Закарпатської митниці. Проте на одній з імпортованих запчастин рік виготовлення не співпадав з роком, вказаним у документах. Це стало підставою затримки одного автомобіля.
Однак зазначені причини підприємство з’ясувало не від представників митниці, а лише після звернення на гарячу лінію ДФС. В той час співробітники митниці затримали для додаткової перевірки не лише «сумнівний» вантаж, а й всі інші автомобілі Скаржника. Причини затримки інших автомобілів імпортеру не повідомлялися.
Вжиті заходи: Інспектор РБО оперативно зв’язався з представниками Закарпатської митниці з приводу затримок у митному оформленні вантажів Скаржника. Інспектор погодився, що існують невідповідності у складових частинах імпортованого обладнання. Однак, оскільки у випадку Скаржника не було істотних порушень митних правил, вказані невідповідності могли бути усунені на місці шляхом внесення імпортером коригувань у супровідні документи.
Результат: Наприкінці того ж дня, коли інспектор РБО спілкувався з представником Закарпатської митниці, три автомобілі Скаржника пропустили, а наступного – ще два. Справу успішно закрито.