Об’єкт скарги: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон)
Суть скарги: 23 липня 2018 року до Ради зі скаргою на дії Мінрегіону звернувся провідний виробник скляної тари. Підприємство не могло отримати повну та обґрунтовану відповідь щодо дозвільних документів на будівництво.
Плануючи реконструкцію цеху, у травні 2018 року Скаржник звернувся до Мінрегіону з низкою питань. Зокрема, він хотів з’ясувати, чи треба йому отримувати дозволи на конкретні типи переоснащення, ремонт приміщень та заміну підлоги. Загалом Скаржник сформулював шість конкретних питань, що стосувалися його бізнесу.
Через місяць підприємство запросили на особистий прийом в Міністерство для розгляду звернення. Проте, письмово Скаржник отримав лише часткові відповіді на два питання з шести.
За словами Скаржника, ця ситуація стала скоріше виключенням, аніж практикою Мінгеріону, оскільки існує безліч прикладів, коли Міністерство надавало максимально вичерпні та ґрунтовані відповіді. Намагаючись налагодити конструктивний діалог з Мінрегіоном для правильного документального оформлення запланованих робіт, Скаржник звернувся за допомогою в Раду.
Вжиті заходи: Інспектор Ради письмово попросив Мінрегіон надати повну відповідь на питання Скаржника. Крім того, інспектор зустрівся із уповноваженим представником Міністерства та обговорив з ним справу підприємства.
Результат: За сприяння Ради Мінрегіон надав чіткі інструкції по кожному із шести питань звернення та детально пояснив, як подавати документи. Виробник підтвердив, що скарга вирішена.
Скаржник так охарактеризував роль Ради у справі: «Авторитетний посередник у вирішенні складних для підприємства питань дозволяє розтопити лід бюрократизму та відмежованості від проблем бізнесу з боку органів влади та відкрити нові шляхи для вирішення проблемних питань». Справу успішно закрито.