Об’єкт скарги: Головне управління Національної поліції в Херсонській області (Херсонська Нацполіція)
Суть скарги: 2 жовтня 2018 року до Ради звернулося підприємство з Херсонщини зі скаргою на бездіяльність співробітників Херсонської Нацполіції.
Скаржнику належить земельна ділянка та частина будинку в центрі Херсона. За словами підприємства, одним з його сусідів є кафе, що протягом останніх двох років щось будує у підвалі спільного користування. При цьому будівельне сміття та відходи власник кафе скидав на земельну ділянку Скаржника.
Скаржник багато разів просив ресторатора вивезти сміття, проте останній жодного разу цього повністю не зробив. Сміття продовжувало нагромаджуватися на подвір’ї Заявника та ділянці, що належить місцевій громаді.
На усні прохання ресторатор увагу не звертав, тому Скаржник викликав Нацполіцію та приватну охоронну компанію. Саме в цей час будівельники знову працювали у підвалі та скидали сміття на ділянці Заявника. Поліція прибула на місце події та переконалася, що ремонт здійснюється на замовлення кафе. Крім того, Заявник звернувся із заявою до Нацполіції, до якої долучив відеодокази та попросив поліцейських розібратися в ситуації та притягнути винних осіб до відповідальності.
В той же час, співробітники Херсонської Нацполіції належно не відреагували на звернення Скаржника та лише поспілкувалися з нечемним сусідом. Власника кафе, що протягом двох років скидав сміття на земельну ділянку сусіда, так і не притягнули до відповідальності.
Вжиті заходи: Щоб розібратися в діях поліцейських, інспектор Ради виніс питання на рівень вище: крім Херсонської Нацполіції інспектор письмово звернувся до Головного управління Нацполіції в Україні. Він попросив провести службову перевірку та перевірити правомірність дій співробітників Нацполіції.
Результат: Службова перевірка встановила, що у справі Скаржника співробітники Херсонської Нацполіції дійсно діяли формально та поверхово. Правоохоронці мали б притягнути власника кафе до адмінвідповідальності, проте станом на кінець листопада строки притягнення вже пройшли. Відтак, керівництво Нацполіції зобов’язало дільничного поліцейського провести профілактичну бесіду з ресторатором та попередити подібні порушення у майбутньому. Скаржник подякував Раді за підтримку та допомогу.