Скарга на: Державна податкова служба (ДПС), Головне управління ДПС в м. Києві (ГУ ДПС)
Суть скарги: До Ради бізнес-омбудсмена надійшла скарга від компанії, що займається торгівлею продуктами здорового харчування. Підприємство скаржилося, що податкова служба анулювала його свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. На думку податкової, компанія нібито не подавала декларацій з ПДВ протягом 12 послідовних місяців або подавала декларації, які свідчать про відсутність торговельного обороту. Оскільки підприємство своєчасно подавало всі декларації, в яких відображені обсяги постачання/ придбання товарів/послуг, ще минулого року воно звернулося до ДПС зі скаргою. Не отримавши відповіді, компанія повторно відправила скаргу до податкової та просила РБО про допомогу.
Вжиті заходи: Інспекторка вивчила обставини справи та визнала скаргу обґрунтованою. Рада рекомендувала ДПС забезпечити повний, всебічний та неупереджений розгляд скарги компанії та скасувати рішення про анулювання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
Результат: РБО вдалося привернути увагу податкової до скарги підприємства. Через два місяці ДПС скасувала рішення про анулювання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. Справу успішно закрито.