Скарга на: Державна податкова служба (ДПС)
Cуть скарги: До Ради бізнес-омбудсмена звернувся представник українського мобільного оператора. Компанія скаржилася на те, що в електронному кабінеті платника періодично виникав податковий борг з орендної плати за землю. На момент подання скарги сума становила 2000 грн. Податківці посилалися на некоректність роботи програмного забезпечення, через що в системі відображалася інформація про наявність боргу. Скаржник просив ДПС видати довідку про відсутність заборгованості та списати помилково нарахований борг. Через таку технічну помилку мобільний оператор не міг брати участі у тендерах з держзакупівель та ніс фінансові втрати. Розгляд скарги розпочала РБО.
Вжиті заходи: Інспекторка вивчила матеріали справи та визнала скаргу обґрунтованою. Рада рекомендувала ДПС відкоригувати дані інтегрованої картки скаржника та списати некоректно нарахований борг з орендної плати.
Результат: Завдяки тому, що РБО привернула увагу податкової служби до справи мобільного оператора, дані інтегрованої картки було відкориговано. ДПС списала помилково нарахований борг мобільному оператору. Справу закрито.