Об’єкт скарги: Районна державна податкова інспекція.
Суть скарги: Районна державна податкова інспекція безпідставно чинила перешкоди підприємству скаржника у поданні електронної звітності через засоби телекомунікаційного зв’язку. Внаслідок зазначених дій підприємство не мало можливості реєструвати податкові накладні.
Оскарження дій районної податкової інспекції у відповідному податковому органі не дало скаржнику позитивного результату. Крім того, скаржник подав звернення із зазначенням неправомірних дій податкової в Антикорупційний сервіс державної фіскальної служби України.
Вжиті заходи: Дослідник Ради бізнес-омбудсмена звернувся на «гарячу лінію» Державної фіскальної служби України із посиланням на відповідний номер звернення скаржника з проханням дати роз’яснення щодо ситуації, яка склалася.
Працівник Антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби не надав чіткого пояснення підстав, на яких підприємство скаржника було відключено від можливості подання електронної звітності, однак пообіцяв, що проблему буде вирішено найближчим часом.
Результат: Після негайного втручання та виявлення зацікавленості Ради бізнес-омбудсмена у цьому питанні проблема скаржника була вирішена у дводенний термін. Господарську діяльність скаржника та можливість подання звітності в електронній формі було відновлено. Справу закрито.