Об’єкт скарги: Миколаївська митниця ДФС (Миколаївська митниця)
Суть скарги: 14 листопада 2017 року до РБО звернувся дистрибутор риби та морепродуктів. За повідомленням Скаржника, Миколаївська митниця необґрунтовано підвищила митну вартість імпортованих ним товарів.
У вересні підприємство завезло партію оселедця безпосередньо від норвезького постачальника. На підтвердження ціни товару для митного органу імпортер підготував вичерпний пакет документів. Відповідно до законодавства, перший метод визначення митної вартості товарів – за договором купівлі-продажу, який додавався до цього пакету. Встановлення ціни іншими методами відбувається лише у випадках, коли за контрактом її визначити неможливо. Тим не менш, Миколаївська митниця не визнала ціну, зазначену в договорі. Держорган запропонував іншу вартість, вищу майже на 10%. Він розрахував її на основі аналогічних договорів, щоправда, не врахувавши сезонні коливання цін на оселедець.
Не погоджуючись з коригування ціни, імпортер подав до митного органу скаргу, але її відхилили. Тоді Скаржник звернувся з оскарженням рішення до ДФС України (ДФС) та до РБО.
Вжиті заходи: Інспектор Ради ретельно вивчив матеріали справи. Він взяв участь в ДФС у розгляді скарги підприємства, де підтримав його позицію.
Результат: За сприяння Ради ДФС прийняли додаткові документи Скаржника та погодила задекларовану ним митну вартістю товарів. Це допомогло підприємству зекономити майже 900 тис. грн.