Об’єкт скарги: Об’єднана державна податкова інспекція м.Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (ОДПІ м. Харкова)
Суть скарги: 22 червня 2016 року Скаржник, щойно зареєстрований місцевий інтернет-провайдер, звернувся до РБО за допомогою через відмови з боку ОДПІ м.Харкова зареєструвати його платником ПДВ. Обгрунтуванням для двох відмов ОДПІ були начебто недостовірні дані щодо місцезнаходження Скаржника, наведені в реєстраційній заяві.
Вжиті заходи: Після розслідування справи Скаржника інспектор РБО зв’язався зі службовцями ОДПІ м.Харкова і надав телефонну консультацію по справі, в тому числі рекомендацію перевірити підстави відмови Скаржнику у реєстрації його платником ПДВ.
Результат: Завдяки втручанню РБО Скаржник був зареєстрований платником ПДВ. Справу успішно закрито.