11785

Розробити показники якості обслуговування і моніторингу контролю якості та систему контролю за дотри…

Розробити показники якості обслуговування і моніторингу контролю якості та систему контролю за дотриманням вимог.

На основі звіту:

Держорган:

НКРЕКП,

Статус:

Виконано

— коментарі: Моніторинг показників якості послуг з електропостачання запроваджений Комісією у 2006 році і на сьогодні здійснюється відповідно до постанови НКРЕКП від 23.03.2017 № 345: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0345874-17 Відповідно до постанови НКРЕКП від 31.05.2017 №714, що набрала чинності 10.09.2017 здійснюється моніторинг показників якості з передачі електроенергії - НЕК «Укренерго»: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/v0714874-17 У сфері водопостачання та водовідведення моніторинг показників якості послуг запроваджений з прийняттям постанови НКРЕКП від 23.02.2017 № 226, яка набрала чинності 23.08.2017: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/v0226874-17 У сфері газопостачання моніторинг показників комерційної якості послуг здійснюється відповідно до постанови НКРЕКП від 21.09.2017 № 1156, яка набрала чинності 08.10.2017: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v1156874-17 Окрім того НКРЕКП розробляються форми звітності щодо показників якості надання послуг у сфері теплопостачання.Контроль за дотриманням вимог до показників якості послуг здійснюється під час заходів контролю за дотриманням ліцензіатами законодавства та ліцензійних умов.

Детальніше Згорнути

Наступна рекомендація: Розробити порядок контролю за дотриманням ліцензіатами Ліцензійних умов провадження господарської ді...