Назва посади: Асистент з комунікацій
Місцезнаходження: Рада бізнес-омбудсмена (Київ, Україна)
Підпорядковується: Координатору з комунікацій
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ
• Збір матеріалу для написання та редагування різноманітних комунікаційних матеріалів, зокрема, презентацій, прес-релізів та новин;
• Дизайн, адміністрування, розробка контент-плану та оновлення інформації на сайті РБО та сторінках установи в соцмережах;
• Підготовка даних для квартальних і річних звітів;
• Допомога в організації конференцій, семінарів та інших заходів;
• Допомога у підготовці відповідей на запити ЗМІ на прохання керівника відділу комунікацій;
• Співпраця (в разі необхідності) з графічними дизайнерами, видавництвами, фотографами, перекладачами та іншими особами чи установами для підготовки публікацій.
Необхідні навички/досвід
• Вища освіта;
• Щонайменше два роки відповідного досвіду (бажано у дизайні та SMM);
• Відмінне володіння письмовою та усною англійською, українською та російською мовами;
• Відмінні комунікативні навички, в тому числі вміння ефективно спілкуватися телефоном;
• Увага до дрібниць та натренована точність;
• Відмінні організаційні навички;
• Здатність щоденно працювати самостійно (за потреби звертатися по допомогу) ;
• Знання комп’ютерних програм Word, Excel, PowerPoint, Canva, Crello.
Особисті якості
• Вміння тривало працювати в умовах стислих дедлайнів та під тиском;
• Вміння ефективно та легко працювати в команді;
• Надійність, гнучкість, готовність працювати понаднормово взагалі та за необхідності;
• Демонстрація високого рівня особистої доброчесності та лояльності;
• Відмінні навички міжособистісної комунікації, в тому числі тактовність та дипломатичність;
• Здатність швидко навчатися та вміння працювати в команді.
Якщо вас зацікавила дана вакансія, будь ласка, до 11 березня 2020 року надішліть супровідний лист і резюме (англійською мовою) на адресу hr@boi.org.ua, вказавши в темі листа «Асистент з комунікацій».