Попри те, що війна внесла свої корективи в наші життя, нам вдалося реорганізуватися та повернутися до зручного для всіх формату онлайн-заходів, щоб спілкуватися ближче із бізнес-спільнотою.
Сьогодні відбувся перший із серії вебінар на тему особливостей оподаткування, спрямованих на підтримку бізнесу та громадян під час воєнного стану. Захід організувала Рада бізнес-омбудсмена у співпраці з Державна податкова служба України.
Фахівці ДПС розповіли, яким чином на сьогодні регулюється сплата єдиного податку для різних груп фізичних осіб-підприємців, роз’яснивши нововведення щодо звільнення від сплати єдиного податку ФОПами 1 та 2 груп, єдиного внеску та податку на майно з фізичних осіб у період дії воєнного стану. Розмову модерував інспектор РБО Kirill Nominas.
Представники ДПС відповіли на запитання учасників вебінару, яких виявилося дуже багато. Ті питання, які не стосувалися теми вебінару, будуть опрацьовані під час проведення наших наступних вебінарів. Тому закликаємо вас реєструватися на наступні події та ставити свої питання спікерам у формі реєстрації https://bit.ly/3sITstG.
Також нагадуємо, що у представників бізнес-спільноти є можливість подати своє звернення на Лінію підтримки бізнесу та Рада бізнес-омбудсмена докладе максимум зусиль до опрацювання вашого питання в індивідуальному порядку https://bit.ly/3wHa7jT.
Вже за тиждень 31 травня об 11:00 запрошуємо зустрітися на другому вебінарі «Податки на війні: які основні зміни відбулися у роботі податківців?» аби розібратися, як під час воєнного стану функціонує та взаємодіє із бізнесом податкова служба.
Реєстрація на всю серію онлайн-заходів: https://bit.ly/3sITstG