Бізнесу часто доводиться вирішувати питання з отриманням дозволів, оскарженням рішень чи оформленням звернень. Зробити усе це можна без судових процесів — варто лише розуміти, як діють адміністративні процедури та куди звертатися по допомогу.
Щоб допомогти розібратися в цих питаннях, створено вебінарний проєкт “Голос бізнесу: як відстояти своє за допомогою інструментів бізнес-омбудсмена” — серію практичних онлайн-зустрічей, що покликані допомогти підприємцям зрозуміти, як безоплатно та без судових спорів захистити власні права та налагодити ефективну комунікацію з державними органами.
Під час ефірів дізнаєтеся:
- Як Рада бізнес-омбудсмена допомагає підприємцям позасудово вирішувати проблемні питання у взаємодії з державними органами
- Хто такий бізнес-омбудсмен, коли його варто підключати та чим він може допомогти
- Як ефективно комунікувати з органами влади та уникати типових помилок.
- Про практичні поради на основі реальних кейсів бізнесу
Для кого?
Проєкт буде цікавим керівникам та власникам бізнесу, бухгалтерам та юристам підприємств.
Програма
Вебінар 1. Як малий бізнес перемагає — кейси без прикрас та практичні поради | 21 листопада 11:00
- Коротко про Раду бізнес-омбудсмена (типові питання, функції, інструменти, строки розгляду звернень)
- З чим найчастіше звертаються підприємці: податки, митниця, дозволи
- Приклади кейсів
- Поради для ефективного розв’язання проблемних питань
Cпікери:
- Катерина Колос, старша інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
- Руслана Пивоварова, інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
Вебінар 2. Просто про адміністративну процедуру та як добитися справедливого рішення | 25 листопада 16:00
- Можливості врегулювання проблемних питань підприємців завдяки механізму адміністративної процедури
- Коли варто підключати бізнес-омбудсмена та чим він може допомогти
- Практичні поради на основі реальних кейсів бізнесу
Cпікери:
- Юлія Михайлюк, старша інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
- Олександра Бортман, інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
Вебінар 3. Як бізнесу ефективно комунікувати з органами влади | 27 листопада 16:00
- Прозора комунікація як ключ для отримання позитивного рішення від органу влади
- Як підготуватися до взаємодії з органом влади, аби отримати бажаний результат
- Основні правила та інструменти комунікації підприємця з державою
- Типові помилки та поради щодо їх уникнення
- Можливості розв’язання спірних питань з державними органами без суду та допомога Ради бізнес-омбудсмена
- Способи взаємодії з органами влади на прикладі кейсів РБО
Спікери:
- Наталія Гайдук, інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
- Наталія Дасюк, інспекторка Ради бізнес-омбудсмена
Як долучитися?
Для участі необхідно зареєструватися за посиланням до 20 листопада 2025 року (18:00): https://forms.gle/JFHeTreWPEM8UHN19
Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.


