Об’єкт скарги: Головне управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) у Рівненській області
Суть скарги: 8 лютого 2017 року деревообробна компанія ТОВ «Ескада-М», розташована у Рівненській області, звернулася до РБО з приводу результатів планової документальної виїзної перевірки, яка була проведена ГУ ДФС у Рівненській області. За результатами перевірки ГУ ДФС пред’явила Скаржникові до сплати податкові повідомлення-рішення на суму понад 9 млн.грн.
Вжиті заходи: Вивчивши матеріли скарги, інспектор РБО виявив, що при складенні акту за результатами планової перевірки інспектори ГУ ДФС необґрунтовано відмовили Скаржнику у визнанні його виробничих витрат, через що виникли штрафні санкції. 13 лютого інспектор РБО направив письмове звернення до ДФС України, вказуючи на безпідставність більшої частини штрафних санкцій, накладених на Скаржника з боку ГУ ДФС у Рівненській області.
27 лютого інспектор Ради організував зустріч між керівництвом ГУ ДФС у Рівненській області та Скаржником, де озвучив позицію Ради, раніше викладену письмово.
3 березня Скаржник за сприяння Ради звернувся до ДФС України з проханням призначити повторну податкову перевірку первинних документів бухгалтерського обліку для підтвердження його виробничих витрат. З 20 березня по 06 квітня ГУ ДФС у Рівненській області провело повторну податкову перевірку на підприємстві Скаржника, за результатами якої було зменшено суму штрафу на 2 млн.грн. Проте цей результат також був незадовільним для Скаржника і Ради, оскільки під час другої перевірки ГУ ДФС врахувало не всі виробничі витрати Скаржника.
7 квітня заступник бізнес-омбудсмена та інспектор Ради особисто взяли участь у адміністративному слуханні скарги Скаржника у ДФС України.
Результат: 18 квітня Скаржник повідомив Раді про успішне вирішення його скарги у ДФС України та про скасування податкових повідомлень-рішень практично у повному обсязі. В свою чергу, ГУ ДФС у Рівненській області надіслало Раді лист із запевненнями, що особи, винні у порушенні прав Скаржника, понесуть відповідальність. Питання, яке було предметом скарги, успішно вирішене.