Cкарга на: Державна податкова служба України (ДПС), Офіс великих платників ДПС (ОВПП)
Суть скарги: Рада бізнес-омбудсмена отримала скаргу від провідного українського виробника соусів та маргарину. Скаржник не погоджувався з рішеннями податкового органу про застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних. За словами підприємства, воно не змогло вчасно зареєструвати податкові документи через арешт його рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ. Щойно суд зняв арешт, компанія направила на реєстрацію необхідні податкові документи. На той момент їх назбиралося майже 3,5 тисячі.
Однак за результатами перевірки ОВПП застосував до компанії штрафні санкції у розмірі понад 2 млн. грн. Не погоджуючись з таким рішенням, компанія невідкладно звернулася до Ради за допомогою.
Вжиті заходи: Вивчивши матеріали справи, Рада підтримала позицію скаржника. Рада письмово рекомендувала ДПС всебічно та неупереджено розглянути справу підприємства. Інспекторка встановила, що несвоєчасна реєстрація податкових накладних відбулась не з вини підприємства. Більше того, компанія не ухилилася від виконання свого податкового обов’язку та при першій можливості направила на реєстрацію всі податкові документи.
Інспекторка взяла участь у розгляді справи підприємства. Зважаючи на карантинні обмеження, обговорення матеріалів скарги відбулось у форматі трьохсторонньої аудіоконференції.
Результат: ДПС дослухалася до аргументів скаржника і Ради та задовольнила скаргу компанії, чим продемонструвала свою послідовність у розгляді цієї категорії скарг. Податкові донарахування на суму понад 2 млн. гривень було скасовано.