Скарга на: Державна податкова служба (ДПС), Головне управління ДПС у Миколаївській області (Миколаївська ДПС)
Cуть скарги: Рада бізнес-омбудсмена отримала скаргу від підприємства, що займається ремонтом авто. Компанія скаржилася, що попри незакінчене судове оскарження результатів перевірки, ГУ ДПС незаконно внесло до інтегрованої картки платника борг на загальну суму 6,5 млн. грн. Через наявність такого боргу підприємство не могло брати участь в тендерах і навіть могло втратити своїх контрагентів.
Податковий орган мав прибрати інформацію про борг компанії з системи, проте не поспішав із цим. Аби допомогти підприємству вирішити питання з недоїмкою, РБО розпочала власне розслідування.
Вжиті заходи: Вивчивши матеріали скарги, інспекторка визнала скаргу обґрунтованою. Рада просила ГУ ДПС привести дані інтегрованої картки скаржника відповідно до вимог законодавства так як грошові зобов’язання скаржника були неузгодженими на той момент.
Результат: Завдяки своєчасному зверненню підприємства до установи, РБО вдалося допомогти компанії. ГУ ДПС відкоригувало дані інтегрованої картки платника та видалило інформацію щодо відповідного боргу. Справу успішно закрито.