Об’єкт скарги. «ДП Міжнародний Аеропорт Бориспіль»
Суть скарги. 20 червня 2015 року Рада бізнес-омбудсмена отримала скаргу від приватного підприємства на невиконання фінансових зобов’язань ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль» згідно договору про надання послуг.
Вжиті заходи. Уважно вивчивши надані скаржником документи і пересвідчившись, що у приватного підприємства є всі підстави вимагати належні платежі із урахуванням штрафних санкцій, фахівці Ради бізнес-омбудсмена, не гаючи часу, звернулись безпосередньо до керівництва державного підприємства із вимогою виконати фінансове зобов’язання.
Впродовж певного періоду часу фахівці Секретаріату Ради бізнес-омбудсмена намагались встановити ефективну комунікацію із керівництвом ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль», однак, співробітники державного підприємства не вели конструктивний діалог та питання не вирішувалось по суті.
Результат. В результаті послідовної та наполегливої роботи Ради бізнес-омбудсмена державне підприємство виконало свої фінансові зобов’язання за договором і Скаржником було отримано всю суму заборгованості.