Об’єкт скарги: Державна фіскальна служба (ДФС), Головне управління ДФС у Києві (ГУ ДФС)
Суть скарги: 2 серпня 2018 року до Ради звернувся медичний центр «Добробут-Дитинство». Скаржник не погоджувався з результатами податкової перевірки щодо донарахувань на суму близько 3 млн. грн. податків і штрафів.
У травні ДФС перевірила дотримання підприємством податкового, валютного законодавства та оплати соціального страхування.
Окремої уваги заслуговує один з прийомів податкової щодо нарахування податків. ДФС припустила, що дитяча лікарня, на балансі якої знаходиться колл-центр, начебто безоплатно передала чотирьом іншим центрам мережі 4/5 вартості його утримання. Відтак ДФС перерахувала, скільки податків мали б сплатити всі центри, як би у них були окремі колл-центри. Вийшло ПДВ на суму понад мільйон гривень.
Підприємство ж наполягало, що до компетенції ДФС не входить обрання оптимальної бізнес моделі для підприємства. Більше того, донараховувати податки за вищенаведеними непідтвердженими припущеннями, не можна.
Окрім цього, на думку перевіряючих, заборгованість припинених фізичних осіб-підприємців перед Скаржником мала набути статусу безнадійної.
Не погоджуюсь з такими висновками, медичний центр оскаржив їх в ДФС до звернувся за допомогою до Ради.
Вжиті заходи: Інспектор Ради, вивчивши матеріали справи, підготував аргументи на користь компанії. Він вказав на відсутність належних доказів утримання контакт-центру, а, відповідно, і вартості оренди й експлуатації відповідного приміщення, а також на те, що наслідком припинення фізичною особою підприємницької діяльності (внесення запису про припинення до ЄДР) її зобов’язання за укладеними договорами не припиняються, а залишаються за нею як фізичною особою,
Результат: ДФС дослухалася до аргументів Ради та скасувала понад дві третини донарахувань. Справу успішно закрито.