Скарга на: Державна фіскальна служба (ДФС), Офіс великих платників податків ДФС (ОВПП)
Суть скарги: Рада отримала скаргу від українського представництва провідного світового FMCG виробника. Скаржник намагався привести у відповідність дані своєї інтегрованої картки з урахуванням рішень судів, які скасовували рішення податкових перевірок ДФС.
У 2013 році компанію Скаржника реорганізували, а всі права та обов’язки попередньої юридичної особи перейшли до нового товариства. Відбулось «злиття» інтегрованих карток підприємств. ДФС мала коректно відобразити на рахунках правонаступника переплати податків та відшкодувати ПДВ на майже 4 млн. грн. Проте, коли нова юридична особа звернулася до обласної податкової, їй відмовили, проінструктувавши про необхідність звертатися до ОВПП, в якому юридична особа наразі обліковується. В свою чергу, незважаючи на численні звернення підприємства, ОВПП також не поспішав із вирішенням питання, переадресовуючи Скаржника на обласну податкову.
З цією проблемою Скаржник звернувся до Ради.
Вжиті заходи: Вивчивши обставини справи, Інспекторка Ради письмово звернулася до ОВПП. Крім того, представники Ради провели робочу зустріч із керівництвом ОВПП. Рада просила відобразити інформацію по наявним переплатам та ПДВ відшкодуванню в інтегрованій картці Скаржника. Інспекторка підкреслила, що цього вимагають відповідні судові рішення.
Результат: За сприяння Ради, ОВПП оперативно скооперувався з обласною податковою та надав останній відповідні вказівки. Наразі всі зміни в інтегрованій картці платника податків, відображаються коректно. Скаржник підтвердив, що проблема, яка тягнулася декілька років, успішно вирішена.