You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Рада бізнес-омбудсмена надає рекомендації державним органам як на основі окремих кейсів, так і відповідно до опублікованих системних звітів. У даному розділі ми зібрали інформацію по статусу виконання лише системних рекомендацій.

Назва звіту
Надані рекомендації
Статус виконання

Системний звіт «Природні монополісти vs. конкурентний бізнес: шляхи поліпшення співпраці»

Підготувати поправки до Закону України «Про внесення зміни до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності» змушуючи місцеві органи влади розробити і оприлюднити плани забудови територій та плани зонування територій.

Мінрегіон

Виконано
— коментарі: Виконано в інший спосіб. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2018 №220, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за №1044/32496 «Про затвердження Вимог до структури і формату оприлюднення відомостей про містобудівну документацію у мережі Інтернет» зобов’язано Мінрегіон, уповноважені органи містобудування та архітектури оприлюднювати у мережі Інтернет відомості про містобудівну документацію, а саме схеми планування окремих частин території України, областей і районів; генеральні плани населених пунктів; плани зонування території; детальні плани території; містобудівну документацію територіальних громад.

Розробити поправки до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо скасування пайового внеску забудовників як застарілого інструменту із непрозорою методикою застосування і характером непрямого податку, забороненого законодавством.

Мінрегіон

Виконано

Спільно з бізнес-асоціаціями, експертами та громадськістю провести обговорення щодо впровадження інструментів розвитку територій на прозорих засадах

Мінрегіон

Виконано
Розробити єдину концепцію переходу на фіксований тариф на приєднання до електромереж із урахуванням всіх процедур, джерел фінансування та стейкхолдерів, що дозволить перекласти обов'язки із виготовлення проектної документації на енергопостачальну організацію й, у свою чергу, повністю позбавить замовника від необхідності отримувати технічні умови приєднання.

НКРЕКП
Мінрегіон

Виконано
— коментарі: Існує остаточний (але ще не затверджений) проект Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та систем розподілу. Також згідно з пунктом 4.6.2 Кодексу систем розподілу у разі стандартного та нестандартного приєднання «під ключ» розроблення проектно-кошторисної документації на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення здійснюється ОСР (та включає ввідний пристрій з комутаційним апаратом (ввідним)). Водночас, технічні умови містять вимоги до інженерного забезпечення в мережах замовника та відповідно проектування та будівництво покладається на Замовника; технічне завдання містить вимоги до інженерного забезпечення в мережах ОСР і відповідно їх проектування та будівництво здійснюється ОСР.
Урахувати всі можливі джерела фінансування (на модернізацію) для справедливого визначення вартості приєднання до електричних мереж.

НКРЕКП
Мінрегіон

Виконано
— коментарі: Існує остаточний (але ще не затверджений) проект Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та систем розподілу.
Розробити параметри для розрахунку вартості приєднання до електричних мереж.

НКРЕКП
Мінрегіон

Виконано
— коментарі: У травні 2017 року НКРЕКП розробила та розмістила на своєму веб-сайті калькулятор визначення орієнтовної вартості послуги зі стандартного приєднання (функціонує з травня 2017 року): http://www.nerc.gov.ua/?calc=ok До того ж, формула розрахунку плати за нестандартне приєднання, що міститься у проекті Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та систем розподілу, дозволяє заздалегідь розрахувати вартість такого приєднання.