Рада бізнес-омбудсмена надає рекомендації державним органам як на основі окремих кейсів, так і відповідно до опублікованих системних звітів. У даному розділі ми зібрали інформацію по статусу виконання лише системних рекомендацій.
Назва звіту
|
Надані рекомендації
|
Статус виконання
|
---|---|---|
Системний звіт «Проблемні питання регулювання зовнішньо-економічної діяльності в Україні» |
Переглянути підхід до формування обсягів експорту металобрухту із урахуванням промислової потреби у металобрухті металургійних підприємств. Промислові потреби повинні базуватися на чітких статистичних даних виробництва сталі за попередній рік, прогнозі на поточний рік і детальному аналізі споживання металобрухту на внутрішньому ринку. Мінекономіки |
Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі:
(здійснюється щорічно) Відповідно до абзацу другого частини другої статті 13 Закону України «Про металобрухт» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну промислову політику у здійсненні операцій з металобрухтом у межах своїх повноважень, здійснює із залученням інших державних та недержавних організацій аналіз потенційних запасів та складає щорічний баланс утворення та споживання металобрухту в Україні.
|
Розподіляти обсяги металобрухту за принципом "попит-пропозиція" відповідно до кількості заяв на експортні квоти від внутрішніх підприємств. Мінекономіки |
Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі:
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2019 рік» від 27.12.2018 №1136 квотування та ліцензування експорту (імпорту) металобрухту не передбачено.
|
|
Збільшувати експорт у разі надмірного накопичення металобрухту і повного забезпечення металобрухтом внутрішніх металургійних підприємств. Мінекономіки |
Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі:
(здійснюється щорічно) Відповідно до абзацу другого частини другої статті 13 Закону України «Про металобрухт» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну промислову політику у здійсненні операцій з металобрухтом у межах своїх повноважень, здійснює із залученням інших державних та недержавних організацій аналіз потенційних запасів та складає щорічний баланс утворення та споживання металобрухту в Україні.
|
|
Запобігати можливим порушенням з боку нечесних гравців на ринку через відмову від "ручного контролю" ділової репутації заявників; здійснювати моніторинг міжнародних контрактів шляхом обміну відповідною інформацією з ДФС (включаючи митницю). Мінекономіки |
Рекомендація більше не є актуальною
|
|
За рекомендаціями РБО в короткостроковій перспективі МЕРТ має: розробити оперативний механізм негайного повідомлення компаній про спеціальні санкцій, введені проти них. Слід передбачити механізм посередництва до застосування спеціальних санкцій, який може містити будь-які пояснення та/або заперечення щодо передбачуваних порушень. затвердити чіткий мінімальний матеріальний поріг відхилень від норм Закону «Про зовнішньоекономічну діяльність» та оформити його відповідним наказом. зменшити максимальний термін розгляду заявок для програми індивідуального ліцензування до будь-якої раціональної кількості робочих днів. Рекомендується також брати до уваги типи зовнішньоторговельної діяльності. делегувати зобов’язання за індивідуальне ліцензування від МЕРТ до його обласних відділень. Мінекономіки |
Рекомендація більше не є актуальною
|