You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Рада бізнес-омбудсмена надає рекомендації державним органам як на основі окремих кейсів, так і відповідно до опублікованих системних звітів. У даному розділі ми зібрали інформацію по статусу виконання лише системних рекомендацій.

Назва звіту
Надані рекомендації
Статус виконання

Системний звіт «Зменшення корупційних ризиків та створення умов для залучення інвестицій в будівництві»

Внести зміни в Господарський кодекс України в частині договорів підряду на виконання робіт, укладених відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" про вимоги щодо надання вільного доступу до інформації про хід виконання робіт замовником та виконавцем (підрядником, субпідрядником і інженером з технічного нагляду) з метою забезпечення громадської підзвітності державних замовників на всіх етапах закупівель, починаючи від проектування до завершення будівництва і введення в експлуатацію.

Мінекономіки
Мінрегіон

Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі: Мінекономрозвитку лютому 2019 року проведено нараду з представниками Мінрегіону та експертами по даному питанню Ради бізнес-омбудсмена. Зокрема, враховуючи інформацію Мінрегіонбуду щодо створення робочої групи з державного будівельного контролю, що, серед іншого, працює над розробленням електронного кабінету, в якому буде висвітлюватись вся інформація про об’єкти будівництва, учасники зустрічі погодились з тим, що пункт 23 Рекомендацій втратив актуальність, наразі відсутня потреба внесення змін до Господарського Кодексу України в частині надання вільного доступу до інформації про хід виконання робіт замовником та виконавцем (підрядником, субпідрядником і інженером з технічного нагляду). Про результати робочої зустрічі Раду бізнес-омбудсмена було проінформовано листом Мінекономрозвитку від 25.03.2019 № 3301-04/12680-07. Протягом 2016-2019 років РБО не отримувала скарг на відповідні процедури. Таким чином рекомендація не є актуальною і знята з контролю.

Системний звіт «Проблемні питання регулювання зовнішньо-економічної діяльності в Україні»

Переглянути підхід до формування обсягів експорту металобрухту із урахуванням промислової потреби у металобрухті металургійних підприємств. Промислові потреби повинні базуватися на чітких статистичних даних виробництва сталі за попередній рік, прогнозі на поточний рік і детальному аналізі споживання металобрухту на внутрішньому ринку.

Мінекономіки

Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі: (здійснюється щорічно) Відповідно до абзацу другого частини другої статті 13 Закону України «Про металобрухт» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну промислову політику у здійсненні операцій з металобрухтом у межах своїх повноважень, здійснює із залученням інших державних та недержавних організацій аналіз потенційних запасів та складає щорічний баланс утворення та споживання металобрухту в Україні.

Розподіляти обсяги металобрухту за принципом "попит-пропозиція" відповідно до кількості заяв на експортні квоти від внутрішніх підприємств.

Мінекономіки

Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі: Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2019 рік» від 27.12.2018 №1136 квотування та ліцензування експорту (імпорту) металобрухту не передбачено.

Збільшувати експорт у разі надмірного накопичення металобрухту і повного забезпечення металобрухтом внутрішніх металургійних підприємств.

Мінекономіки

Рекомендація більше не є актуальною
— коментарі: (здійснюється щорічно) Відповідно до абзацу другого частини другої статті 13 Закону України «Про металобрухт» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну промислову політику у здійсненні операцій з металобрухтом у межах своїх повноважень, здійснює із залученням інших державних та недержавних організацій аналіз потенційних запасів та складає щорічний баланс утворення та споживання металобрухту в Україні.

Запобігати можливим порушенням з боку нечесних гравців на ринку через відмову від "ручного контролю" ділової репутації заявників; здійснювати моніторинг міжнародних контрактів шляхом обміну відповідною інформацією з ДФС (включаючи митницю).

Мінекономіки

Рекомендація більше не є актуальною