You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Рада бізнес-омбудсмена надає рекомендації державним органам як на основі окремих кейсів, так і відповідно до опублікованих системних звітів. У даному розділі ми зібрали інформацію по статусу виконання лише системних рекомендацій.

Назва звіту
Надані рекомендації
Статус виконання

Системный звіт "Природні монополісти vs. конкурентний бізнес: шляхи поліпшення співпраці"

Розробити поправки до відповідної методики оцінки вартості активів, вдосконалюючи базу оцінки та перевіряючи її результати.

НКРЕКП
Міненерго
Мінрегіон
ФДМУ

В процесі виконання
— коментарі: Представники НКРЕКП у складі Робочої групи, створеної ФДМУ, разом з представниками ФДМУ взяли участь у розробці змін до Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії, затвердженої наказом ФДМУ № 293 від 12.03.2013. За результатами спільної діяльності Робочої групи та співпраці з консультантами Проекту USAID напрацьовані зміни для розгляду та надання пропозицій листом від 13.02.2017 № 1510/18/7-17 направлено на розгляд до ФДМУ.Роботи із підготовки до впровадження стимулюючого регулювання у сфері теплопостачання по розробці проекту укрупнених показників вартості відтворення, які будуть додатками до Методики, безпосередньо проводять учасники пілотного проекту, а саме ПАТ «Київенерго» та ПАТ «Облтеплокомуненерго» м. Чернігів за участю державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва».

Системный звіт Ради бізнес-омбудсмена "Підключення до електропостачання"

Удосконалення практики відведення земельних ділянок для будівництва і введення в експлуатацію електричних мереж через використання механізму земельного сервітуту: що стосується земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності – передбачити, що укладення договору земельного сервітуту не передбачає необхідності прийняття рішення шляхом голосування на сесії органу місцевого самоврядування, а для укладення достатнім є його підписання відповідними посадовими особами (наприклад, сільським головою, землевпорядником і секретарем сільської ради), передбачити, що загальні підстави, зазначені в законодавстві для припинення земельного сервітуту, можуть, у певних випадках, не застосовуватися до земельних сервітутів, укладених для розміщення об’єктів енергетики.

Міненерго

В процесі виконання
— коментарі: На сьогодні до ВРУ внесений Проект Закону України «Про внесення змін до Земельного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо оформлення прав на землю під об'єктами енергетики», зареєстрований під № 6255 від 28.03.2017, що стосується вдосконалення чинного законодавства у сфері встановлення земельних сервітутів на землях енергетики. Поточний статус: «30.03.2017 - Надано для ознайомлення»: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61448