24.07.2015

Невиконання договірних зобов’язань «ДП Міжнародний Аеропорт Бориспіль»

Дії державних компаній: Інші дії Київ

Об’єкт скарги. «ДП Міжнародний Аеропорт Бориспіль»

Суть скарги.  20 червня 2015 року Рада бізнес-омбудсмена отримала скаргу від приватного підприємства  на невиконання фінансових зобов’язань ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль» згідно договору про надання послуг.

Вжиті заходи.  Уважно вивчивши надані скаржником документи і пересвідчившись, що у приватного підприємства є всі підстави вимагати належні платежі із урахуванням штрафних санкцій,  фахівці Ради бізнес-омбудсмена, не гаючи часу, звернулись безпосередньо до керівництва державного підприємства із вимогою виконати фінансове зобов’язання.

Впродовж певного періоду часу фахівці Секретаріату Ради бізнес-омбудсмена намагались встановити ефективну  комунікацію із керівництвом ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль», однак,  співробітники державного підприємства не вели конструктивний діалог та питання не вирішувалось по суті.

Результат. В результаті послідовної та наполегливої роботи Ради бізнес-омбудсмена державне підприємство виконало свої фінансові зобов’язання за договором  і  Скаржником було отримано всю суму  заборгованості.

Наступний кейс: Незаконне призупинення видачі спеціального дозволу на користування надрами