You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Невиконання договірних зобов’язань «ДП Міжнародний Аеропорт Бориспіль»

24.07.2015

Об’єкт скарги. «ДП Міжнародний Аеропорт Бориспіль» 

Суть скарги.  20 червня 2015 року Рада бізнес-омбудсмена отримала скаргу від приватного підприємства  на невиконання фінансових зобов’язань ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль» згідно договору про надання послуг.

Вжиті заходи.  Уважно вивчивши надані скаржником документи і пересвідчившись, що у приватного підприємства є всі підстави вимагати належні платежі із урахуванням штрафних санкцій,  фахівці Ради бізнес-омбудсмена, не гаючи часу, звернулись безпосередньо до керівництва державного підприємства із вимогою виконати фінансове зобов’язання.

Впродовж певного періоду часу фахівці Секретаріату Ради бізнес-омбудсмена намагались встановити ефективну  комунікацію із керівництвом ДП «Міжнародний Аеропорт Бориспіль», однак,  співробітники державного підприємства не вели конструктивний діалог та питання не вирішувалось по суті. 

Результат. В результаті послідовної та наполегливої роботи Ради бізнес-омбудсмена державне підприємство виконало свої фінансові зобов’язання за договором  і  Скаржником було отримано всю суму  заборгованості.