16.09.2022

Податкова виключила неузгоджений борг з інтегрованої картки платника

Підприємство поскаржилося до Ради бізнес-омбудсмена на те, що в його інтегрованій картці платника відображені податкові зобов’язання, які є неузгодженими. Раніше в результаті перевірки податкова нарахувала компанії майже 3 млн. грн. основного платежу з ПДВ, штрафні санкції на суму 700 тис. грн. та зменшила вiд’ємне значення ПДВ на суму 9 млн. грн. Заявник одразу ж оскаржив податкові повідомлення-рішення. Проте у зв’язку із збройною агресією рф скарга компанії, відправлена поштою, перебувала в дорозі до податкової служби більше 2 місяців. Тому в інтегрованій картці платника було відображено неузгоджений податковий борг.

Опрацювавши звернення компанії, РБО звернулася до податкової служби та просила виключити з інтегрованої картки платника неузгоджений податковий борг. Все тому, що він перебуває в процесі оскарження, а всі платежі скаржника зараховуються в порядку пріоритетності для погашення неузгодженого податкового боргу.

Під час обговорення з податковою Рада зауважила, що відповідно до норм Податкового кодексу України, маючи десятиденний строк, скаргу заявник подав своєчасно –  на шостий робочий день. Отже з дня подання скарги до дня закінчення процедури адміністративного оскарження платник не має виконувати податкові зобов’язання, оскільки протягом цього періоду сума грошового зобов’язання вважається неузгодженою.

Після втручання РБО податкова служба виправила суми з неузгодженим боргом в інтегрованій картці платника.
 

Наступний кейс: Слідчі повернули майно виробнику кормів для тварин