You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Колективну скаргу на ГУМР Міноборони вирішено

16.07.2021

Скарга на: Головне управління майна та ресурсів Міністерства оборони України (ГУМР Міноборони)

Суть скарги: До Ради надійшла колективна скарга 11-ти підрядників, що будують казарми, їдальні та гуртожитки для військовослужбовців на замовлення Міноборони.

Підрядники поскаржились, що на тлі передачі повноважень колишніх територіальних квартирно-експлуатаційних управлінь (ТКЕУ) новоутвореному структурному підрозділу – ГУМР Міноборони, не дотримувались їхні права, які випливають з відповідних договорів. Зокрема, скаржники повідомили про відсутність своєчасного фінансування будівництва об’єктів, внаслідок чого будівлі залишаються недобудованими. Підрядники також поскаржились на відсутність належної комунікації з боку замовника, через яку не вдається своєчасно підписувати документи, які стосуються будівництва, неможливо оперативно вирішувати робочі питання (стосовно охорони недобудов, їх опалення у зимовий сезон тощо).

Вжиті заходи: Рада звернулась до ГУМР МОУ та ініціювала обговорення питань, піднятих у скарзі. На початку лютого 2021 року у приміщенні ГУМР МОУ відбулась серія багатосторонніх нарад за участю посадовців ГУМР, включно із начальником, та представників підрядників. На першу з цих нарад були запрошені й інспектори Ради. У ході зустрічі фахівці ГУМР надали розгорнуті пояснення щодо всіх проблемних питань, які підняли занепокоєні підрядники. Зокрема, вони пояснили, що тимчасові перебої у комунікації із підрядниками були вимушеним наслідком передачі справ з колишніх ТКЕУ до ГУМР. Підрядників було зорієнтовано стосовно перспектив, строків та обсягів фінансування об’єктів виходячи з виділених на цю мету бюджетних коштів. Були узгоджені питання стосовно оперативного підписання окремих документів, пов’язаних з будівництвом. Були визначені контактні особи ГУМР, відповідальні за подальшу співпрацю з підрядниками по конкретних об’єктах.

Результат: У середині березня 2021 року представниця скаржників підтвердила Раді, що нормальна робоча комунікація із замовником відновлена, підписуються додаткові угоди із скаржниками, на окремих об’єктах скаржники відновили будівельні роботи. Справу успішно закрито.