You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Мінус 3 млн. грн. — КП «Київпастранс» сплатив борги

12.01.2021

Скарга на: Комунальне підприємство «Київпастранс» (КП «Київпастранс»)

Суть скарги: Рада отримала скаргу від компанії, що займається технічним обслуговуванням транспортних засобів. Компанія скаржилася на те, що її контрагент КП «Київпастранс» затримав виплату боргу за виконані ремонтні роботи автопідіймачів. Скаржник співпрацював з КП «Київпастранс» на підставі  договорів про надання послуг протягом двох років. Проте компанія була невдоволена тим, що комунальне підприємство прострочило термін сплати боргу на 180 днів. Більше того, сума самого боргу сягнула 3 млн. грн. Директор компанії повідомив, що на своєчасне виконання послуг навіть залучив особисті кредитні кошти, строк виплати яких він й сам вимушено порушив. Скаржник неодноразово звертався до комунального підприємства та просив погасити заборгованість. Однак самостійно вирішити ситуацію не вдалося. Компанія звернулася до Ради бізнес-омбудсмена за підтримкою.

Вжиті заходи: Інспекторка визнала скаргу обґрунтованою. Рада рекомендувала КП «Київпастранс» виплатити скаржнику борг у розмірі в понад 3 млн. грн. за договорами. Рада з’ясувала, що згідно з позицією КП «Київпастранс» причиною накопичення боргу стало введення жорстких карантинних заходів на всій території України з 12.03.2020 до 22.05.2020. У зв'язку з цим, кількість маршрутів столичного перевізника скоротилась і відповідно зменшилися його доходи. Підприємство пообіцяло, що після відновлення роботи у звичайному режимі сплатить скаржнику заборгованість в повному обсязі. Проте варто зазначити, що борги перед компанією у КП «Київпастранс» виникли задовго до карантину, тому виправдання щодо впровадженого локдауну було не зовсім переконливим. Щоб пришвидшити розв’язання проблеми скаржника, Рада також винесла предмет скарги на обговорення експертної групи з Київською міською державною адміністрацією (КМДА).

Результат: Завдяки дієвій комунікації з боку Ради, КП «Київпастранс» дослухалося до її рекомендацій та розробило  графік виплат заборгованості скаржнику. 25 листопада 2020 року компанія, що обслуговує транспортні засоби, підтвердила погашення боргу. Скаржник висловив свої враження про співпрацю з Радою такими словами: «Наша компанія висловлює подяку і глибоку вдячність Раді бізнес-омбудсмена за надану допомогу в організації та проведенні дій щодо нашої скарги.  Успішне вирішення питання розрахунку з нами КП «Київпастранс» за виконані роботи було б 100% неможливо без вашої участі, бо усі наші спроби вирішити це питання самостійно не дали ніяких результатів. Інспекторка РБО забезпечила професійний супровід наших взаємовідносин, завдяки чому ми отримали повне погашення заборгованості, а це у непростий для всього українського бізнесу час – зокрема для нас, було питання життєво значущим!». Справу успішно закрито.