You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Рада допомогла пришвидчити митне оформлення імпортованих квітів

19.08.2019

Об'єкт скарги: Волинська митниця Державної фіскальної служби (Волинська митниця)

Суть скарги: Рада отримала скаргу від великого українського імпортера квітів. Компанія скаржилася на затримку митного оформлення товару Волинською митницею.

За словами Скаржника, останнім часом оформлення товару стало тривалішим – митники особливо ретельно, по декілька разів, перевіряли коробки та піддони, на яких перевозили квіти. Враховуючи, що квіти – дуже швидкопсувний товар, довгі простої для підприємства строювали неабиякі проблеми. Серед прикладів, наведених Скаржником, була затримка на добу партії тюльпанів з Нідерландів на вимогу Волинської митниці. Аналогічні ситуації, за словами підприємства, траплялися по декілька разів на тиждень. Причому після тривалих оглядів митники, не знайшовши порушень, відпускали машини.

Щоб уникнути подальших втрат від простою товару, компанія звернулася за допомогою до Ради бізнес-омбудсмена. 

Вжиті заходи: Інспекторка Ради вивчила обставини справи. Вона оперативно звернулася до начальника Волинської митниці ДФС та письмово попросила попередити можливі порушення законних інтересів Скаржника внаслідок довготривалих оглядів. Інспекторка підкреслила, що тривалість митного оформлення товарів не повинна перевищувати 4 години. Крім того, вона наголосила, що втрати Скаржника, викликані затримкою оформлення, були непропорційними потенційній небезпеці імпортованих товарів.

Результат: Волинська митниця дослухалася до прохання Ради – численні довготривалі огляди припинилися. За повідомленням компанії, всі подальші поставки товарів успішно пройшли розмитнення. Скаржник подякував Раді за допомогу. Справу успішно закрито.