You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

ДФС нарешті зарахувала 4 млн. грн. «Проктер енд Гембл Україна»

18.03.2019

Об'єкт скарги: Державна фіскальна служба (ДФС), Офіс великих платників податків ДФС (ОВПП)

Суть скарги: Рада отримала скаргу від українського представництва провідного світового FMCG виробника. Скаржник намагався привести у відповідність дані своєї інтегрованої картки з урахуванням рішень судів, які скасовували рішення податкових перевірок ДФС. 

У 2013 році компанію Скаржника реорганізували, а всі права та обов’язки попередньої юридичної особи перейшли до нового товариства. Відбулось «злиття» інтегрованих карток підприємств. ДФС мала коректно відобразити на рахунках правонаступника переплати податків та відшкодувати ПДВ на майже 4 млн. грн. Проте, коли нова юридична особа звернулася до обласної податкової, їй відмовили, проінструктувавши про необхідність  звертатися до ОВПП, в якому юридична особа наразі обліковується. В свою чергу, незважаючи на численні звернення підприємства, ОВПП також не поспішав із вирішенням питання, переадресовуючи Скаржника на обласну податкову. 

З цією проблемою Скаржник звернувся до Ради.

Вжиті заходи: вивчивши обставини справи, Інспекторка Ради письмово звернулася до ОВПП. Крім того, представники Ради провели робочу зустріч із керівництвом ОВПП. Рада просила  відобразити  інформацію по наявним переплатам та ПДВ відшкодуванню  в інтегрованій картці Скаржника. Інспекторка підкреслила, що цього вимагають відповідні судові рішення. 

Результат: За сприяння Ради, ОВПП оперативно  скооперувався з обласною податковою та надав останній відповідні вказівки. Наразі всі зміни в інтегрованій картці платника податків, відображаються коректно. Скаржник підтвердив, що проблема, яка тягнулася декілька років, успішно вирішена.